۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

و اما امتحان کلام اسلامی؛ استاد بیات

امتحان کلام اسلامی (اگرچه ما کلام اسلامی نخواندیم) هم در پیش است و یادداشت‌های سر کلاس می‌توانند به کار بیایند. از آنجایی که من غیبت‌های زیادی داشتم، جزوه‌های خودم خیلی ناقص‌اند، اما از دوست بزگوار، آقای طباطبایی یادداشت‌هایشان را گرفتم و ترکیبی از نوشته‌های خودم و ایشان را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر، مطالعه کنید. متأسفانه جلسهٔ چهارم و پنجم موجود نیست، نه در یادداشت‌های من، نه در یادداشت‌های آقای طباطبایی. اگر هر یک از هم‌کلاسی‌های محترم، یادداشتی از این دو جلسه دارند، برای ایمیل من [که در ستون کنار این وبلاگ نوشته شده است] ارسال کنند تا این مجموعه کامل شود و چه بسا برای دانشجویانی که از بهمن‌ ماه به دانشگاه ما می‌آیند مفید فایده افتد؛ باشد که رستگار شویم:

جلسهٔ پنجم کلاس کلام؛ موجود نیست.
جلسهٔ چهارم کلاس کلام؛ موجود نیست.

پی‌نوشت:
اگر کسی از دوستان، سرفصل‌های کتاب «عقل و اعتقاد دینی»‌ که در امتحان می‌‌آید را دقیق می‌داند، لطف کند و در قسمت نظرات همین یادداشت، آن‌ها را قرار دهد تا دیگران هم مطلع شوند.

هیچ نظری موجود نیست: